Od 17 maja Urząd Miejski w Radomiu wraca do pracy w godzinach obowiązujących przed wprowadzeniem systemu pracy zmianowej – 07:30 – 15:30. Trzeba jednak pamiętać, że nadal obowiązują ograniczenia w obsłudze klientów urzędu.
Jak przypomina biuro prasowe Urzędu Miejskiego Biuro Obsługi Mieszkańca od poniedziałku do piątku pracuje od 7.30 do 16.30. Ponadto w poniedziałki Wydział Komunikacji pracuje do godziny 16.30, a Referat Dowodów Osobistych przy ulicy Moniuszki – do godziny 17.
W związku z pandemią, do 5 czerwca będą obowiązywały ograniczenia w obsłudze interesantów. Trzeba będzie umówić spotkanie z urzędnikiem. „Konieczność taka nie dotyczy rejestracji zgonów, sporządzania aktów zgonów, spraw związanych z wydawaniem praw jazdy, odbiorem dowodów rejestracyjnych, a także dokonywaniem adnotacji w dowodach rejestracyjnych, ich wymian, zgłoszeń zbycia i nabycia, wydawania wtórników oznaczeń i dodatkowej tablicy rejestracyjnej oraz kasacji pojazdów. Bez konieczności wcześniejszego umówienia terminu wizyty, codziennie od 11.00 do 12.00 będą również wydawane przez pracowników Wydziału Geodezji wypisy, wyrysy i mapy oraz będą przyjmowane wnioski.” – czytamy w komunikacie.
Przy wejściach do budynku Urzędu Miejskiego będą ustawiona urny, w których można zostawiać dokumenty dotyczące bieżących spraw prowadzonych przez urząd:
- od ulicy Staszica, wydrukowane wnioski na najem mieszkań w ramach programu „Mieszkanie Plus” (złożone wcześniej za pośrednictwem strony internetowej) oraz załączniki;
- od ulicy Żeromskiego, w zakresie deklaracji określających wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz dokumenty skierowane do Biura Zamówień Publicznych;
- od ulicy Kilińskiego, pisma i dokumenty do pozostałych wydziałów i biur.
Działa też platforma IBOM, za pośrednictwem której można składać wnioski.